המדריך המלא ליצירת לוגו

Share on whatsapp
Share on telegram
Share on email
Share on print

שיתוף אפשרי רק למי שיש גישת משתמש

לוגו במקרים רבים הוא סימן ההיכר הראשוני והמהיר לזהות את העסק שמולנו. הוא מהווה סמל מסחרי ומסמל את המוצרים או העסק. הלוגו יופיע על כל החומר השיווקי של החברה, אתר האינטנרט, פרסומות, שלטים, בגדי העובדים וכמובן המוצרים.

הלוגו אמור להיות זכיר וברור, ולאפשר ללקוחות החברה או לקהל הרחב לזהות את מוצרי החברה במהירות. היות והלוגו הוא “הפנים” של החברה ונשאר איתה למשך שנים ארוכות יש להשקיע זמן רב ומחשבה בתכנונו. מוזמנים להכיר כמה קווי רגע לתכנון ועיצוב לוגו.

כמה טיפים לפני שאתם מתחילים ליצור:

  1. ישנם אתרים עם תבניות מוכנות לעיצוב הלוגו. תוכלו לבחור לוגו ומוכן, לשנות לו את הצבעים, הצורות, להוסיף טקסט וליצור לוגו משלכם.העצה שלנו- לפני שתצרו לעצמכם לוגו כמו של כולם, שבו ותכננו על דף איך אתם רוצים שהלוגו שלכם יראה.
  2. קחו בחשבון שלוגו יכול להכיל את שם החברה, לשלב סמליל וגם סלוגן.

לדוגמה- לוגו מבוססים על שם החברה בלבד:

 

או לוגו עם שם החברה וסמל משולב:

 

3. צבעים! צבעים שנים מייצגים ערכים ותחושות שונות. וודאו שיש הלימה בן ערכי המוצר שלכם, והתפקוד שלו בחיי הצרכן לבן בחירת צבעי הלוגו. כל בחירה משדרת משהו אחר עבור הקהל ומציגה את המוצר באופן שונה.

 

4. בחירת הגופן! כביכול נראה חסר משמעות, אבל הו! כמה משמעות יש בבחירת הגופן. שימו לב להשוואה הפשוטה הזו:

שני הלוגואים כתובים באנגלית, אבל בחירת הגופן השונה משדרת אוירה אחרת לגמרי! התאימו את הגופן למסר.

 

אז קדימה- למה אתם מחכים?

ישנם אתרים רבים שיסייעו לכם לבנות לוגו משלכם:

בואו לגלות עוד >>

רוצים להצטרף?

כל הזכויות שמורות לתעשיידע (ע”ר) 2020